Yhdistyksemme

Uusi hallitus valittu kaudelle 2023

Verkoston puheenjohtajaksi on valittu

Juha Latva-Nikkola (Saunakallion päiväkoti ja koulu, Koivusaaren koulu)

Muut hallituksen jäsenet ovat:

Selina Henell-Koskela, varapuheenjohtaja (Haarajoen koulu ja Koivusaaren koulu)

Mia Pekkanen, sihteeri (Koivusaaren koulu)

Jenni Marttinen, rahastonhoitaja (Harjulan koulu)

Virve Saarinen, tiedotusvastaava (Haarajoen Koulu)

Irene Pulliainen (Järvenpään Yhteiskoulu)

Verkosto perustettiin Järvenpään koulujen ja vanhempainyhdistysten yhteiseksi vaikutuskanavaksi vuonna 2005. Verkosto syntyi Järvenpäässä eri koulujen vanhempien halusta tehdä yhteistyötä kasvatukseen liittyvissä asioissa. Kasvatus tulevaisuuteen (KASTU) projekti yhdisti nämä eri tahot.

Toiminta-ajatus

Verkosto kokoaa vanhempainyhdistysten ja vanhempien voimavarat hyvin kasvuympäristön rakentamiseksi ja toimii vaikutuskanavana kouluihin ja kaupunkiin. Tehtäviimme kuuluvat koulujen yhdistysten aloitteiden ja lausuntojen koordinointi ja vanhemmuutta tukevien luento- ja keskustelutilaisuuksien järjestäminen. Kehitämme yhteistyötä ja tiedottamista koulutoimen ja eri yhteistyökumppaneiden ja koulujen vanhempainyhdistysten välillä.

Verkoston ajankohtaiset tiedotteet ja tapahtumat löydät osoitteesta: https://jarvenpaanvanhempainverkosto.yhdistysavain.fi/ .

Haluamme olla mukana suunnittelemassa ja päättämässä lasten ja nuorten elämään vaikuttavista asioista.